måndag

Mysig söndag

Söndags morgonen började med massa mys och frukost på sängen.. eller jag nerbäddad i soffan :) Ellen bäddade ner mig o sa Sov gott... sen brädde hon en macka till mig med prickigkorv på :) Så mysigt. Blev sen massa bus innan vi åkte till Pappa för att hälsa på en litenstund, blev kaffe och bullar och som vanligt en massa bus med moffar o Ina :0)

Efterbesöket i Rögnaröd blev det det en lång runda på mysiga julskyltningen i byn hemma.
Mys på hög nivå!
Ellen träffade tomten i tomtegrottan och fick paket :)
Julgranen blev klädd igår och jag fottade värdens finaste lilla Ellen igår, det kommer bli några helt underbara julkort :)

I eftermidda ska jag köra neråt och träffa de underbara killarna :)

Ha det så bra så länge alla. Ingen kan hindra mig från att göra det jag vill.
Jag kommer alltid följa mitt egna hjärta.
Men jag vet alltförväl att det kommer svida till många gånger...
Min hjärna är nämligen för inväcklad för att följa.
När hjärnan sagt sitt får hjärtat välja -det är mitt motto :)

Inga kommentarer: